Retourvoorwaarden Fleacare Nederland 2021
U heeft vanaf de ontvangst van de bestelling maximaal 14 dagen om een artikel te ruilen voor een andere maat/kleur of om de terugbetaling ervan aan te vragen. De bestelling kan worden geretourneerd door het bij een PostNL of DHL servicepunt af te geven. Bewaar de Bon en Track and Trace code !
- MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS
Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourformulier erbij. Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat/kleur nodig hebt of de artikelen wilt retourneren en de artikelen waarom het gaat.
- PLAK HET RETOURNERINGSETIKET OP EEN ZICHTBARE PLEK VAN HET PAKKET
Neem contact met de klantenservice, zij sturen u het retourformulier op. Het email-adres is: info@fleacare.nl
- VERZENDEN
Ga hiervoor naar een van de PostNL of DHL servicepunten (een postkantoor of pakketpunt) en verstuur het pakket. Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal de maat/kleur zo snel mogelijk geruild worden of de terugbetaling geregeld worden.
Voorwaarden
✅ Het artikel bevind zich in de originele verpakking
✅ Het artikel is ongebruikt
✅ Het artikel is niet beschadigd
✅ Het retourformulier is bijgevoegd in de verpakking
❌ Sommige producten kunnen helaas niet worden geretourneerd om bijvoorbeeld hygiënische redenen
❌ Helaas kunnen wij de retourneringskosten niet vergoeden, dit komt doordat de artikelen een scherpte verkoopprijs hebben waar de kosten van de retourzending niet in verwerkt zijn.
Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?
U kunt uw pakket afgeven bij een PostNL of DHL servicepunt.
Vergeet niet uw verzendbewijs te bewaren
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
We laten u weten wanneer uw retourzending is ontvangen, Fleacare regelt voor de rest de vervolgstappen.
Hoe snel is een retour verwerkt?
Uw retourzending is binnen 5 werkdagen verwerkt, hierbij regelen wij ook direct de terugbetaling op het gewenste IBAN bankrekeningnummer.
De verzending kan langer duren vanwege de impact van COVID-19 hierdoor is het mogelijk dat het een aantal extra werkdagen in beslag neemt voordat de bestelling arriveert. Alle koeriers, inclusief PostNL, ondervinden momenteel vertragingen bij het verzenden en bijwerken van trackinginformatie. Alvast onze excuses hiervoor!